پرش به مطلب اصلی

چالش‌های رزرو اتاق جلسات و راهکارهای ریمیت برای آنها

· خواندن 2 دقیقه

چالش یک: اغلب افراد در شرکت ها از ابزارهای متفاوتی مانند تماس های تلفنی و پیام رسان های مختلف برای برنامه ریزی جلسات خود استفاده می کنند. که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی از جمله هدررفت زمان برای هماهنگی برگزاری جلسات، بی نظمی، فراموشی آنها و عدم بهره وری می شود.

راهکار: افراد می توانند برای برنامه ریزی و هماهنگی جلسات خود از یک ابزار بهره بگیرند که همیشه و در همه جا دسترس است. با استفاده از آن هم تیمی های خود را به جلسه دعوت کرده، از وضعیت حضور آنها در جلسه مطلع شده و برای آنها یادآوری تنظیم کنند.

پست 3

چالش دو: دسترسی افراد به اتاق هایی که اسناد و تجهیزات مختلفی را نگهداری می کنند، اغلب نیازمند امنیت بالا است.

راهکار: با استفاده از ریمیت می توانید سطوح دسترسی مختلفی را برای افراد در سازمان تعیین کنید. این قابلیت نه تنها امنیت را افزایش می دهد بلکه امکان مدیریت و کنترل فضاها و اتاق ها را نیز فراهم می کند.

چالش سه: در فضاهای کاری هر اتاق نام منحصر به فرد خود را دارد، که اغلب از تابلوی راهنما برای آنها استفاده می شود، که تغییر آنها فرآیندی هزینه بر و زمان بر است. راهکار: افراد به راحتی با چند کلیک، مشخصات اتاق خود را می توانند تغییر دهند، به صورتی که برای همگان قابل مشاهده است.