تنظیمات کاربری
در بخش تنظیمات کاربری، هر فرد میتواند حساب کاربری خود را مدیریت کرده و شخصیسازی نماید. این شامل تغییر اطلاعات پروفایل، مدیریت جلسات و یادآوریها، تعیین نوع تقویم، انتخاب منطقه زمانی و کنترل دسترسی دستگاهها میشود.
هر کاربر در ریمیت میتواند تنظیمات شخصی مربوط به حساب کاربری خود را ویرایش و مدیریت کند. برای دسترسی به این تنظیمات، کافی است روی آیکون پروفایل در بالای صفحه کلیک کرده و گزینهی «تنظیمات» را انتخاب نمایید. بخش تنظیمات از سه بخش اصلی تشکیل شده است:
- پروفایل
- جلسات
- سیستم
در ادامه، به بررسی هر یک از این بخشها خواهیم پرداخت.
پروفایل
ویرایش پروفایل
در این بخش میتوانید تصویر پروفایل، نام کاربری، شماره تماس، موقعیت شغلی و رمز عبور خود را مشاهده و ویرایش نمایید. برای اعمال تغییرات، کافیست اطلاعات جدید را وارد کرده و در پایان روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید.
جلسات
یادآوری
با استفاده از این قابلیت، دیگر جلسات خود را فراموش نخواهید کرد. به این صورت که برای تمامی جلسات خود میتوانید یادآوری (Reminder) عمومی تنظیم کرده و آن را در زمانهای دلخواه از طریق اعلان یا پیامک دریافت نمایید. در ادامه، بخشهای مختلف این قابلیت را بررسی میکنیم.
افزودن یادآوری
برای افزودن یادآوری، کافیست روی گزینه «+ افزودن یادآوری» در پایین صفحه کلیک کنید.
در پنجرهای که نمایش داده میشود، میتوانید زمان یادآوری (پیش از شروع جلسه) را بر اساس یکی از گزینههای زیر تنظیم کنید:
- دقیقه
- ساعت
- روز
- هفته
همچنین میتوانید مشخص کنید که یادآوری از طریق «اعلان» یا «پیامک» برای شما ارسال شود.
در صورتی که گزینه «روز» یا «هفته» را انتخاب نمایید، علاوه بر تعداد روز یا هفته، ساعت مورد نظر نیز از شما دریافت میشود.
دو یادآوری عمومی بهصورت پیشفرض در سیستم ثبت شدهاند.
شما میتوانید حداکثر ۳ یادآور غیرتکراری به جلسات خود اضافه نمایید.
حذف یادآوری
در صورتی که مایل به حذف یک یادآوری خاص هستید، کافیست روی علامت ضربدر (حذف) که در انتهای آن یادآوری قرار دارد کلیک نمایید.
غیرفعال یا فعال کردن یادآوری
در صورتی که تمایل ندارید یادآوری جلسات را دریافت کنید، کافی است گزینهی «یادآوری» را غیرفعال نمایید.
شایان ذکر است که با غیرفعال کردن این گزینه، تنظیمات فعلی شما در سیستم ذخیره میماند و پس از فعالسازی دوباره، قادر به مشاهده و اعمال تغییرات خواهید بود.
سیستم
نوع تقویم
در این بخش میتوانید نوع تقویم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در حال حاضر، دو نوع تقویم شمسی و میلادی توسط سیستم پشتیبانی میشود.
انتخاب نوع تقویم در بخش حساب کاربری، مستقل از زبان دستگاه شما عمل میکند.
دستگاههای فعال
این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا نشستهای (Sessions) فعال خود که با آنها وارد سیستم ریمیت شدهاید را مدیریت نمایید.
از طریق این بخش میتوانید نشستهای فعال خود را مشاهده و در صورت نیاز، دسترسی به سیستم را از آن دستگاه یا مرورگر حذف کنید.
همچنین، ساعت و تاریخ آخرین فعالیت هر نشست فعال نیز قابل مشاهده است.
نشستی که در حال حاضر با آن وارد پنل تنظیمات شدهاید، با برچسب «فعال» به رنگ سبز مشخص شده است و در صورت تمایل به خروج از این نشست، کافی است روی آن کلیک کرده و در پنجره نمایش داده شده درخواست خروج را تایید نمایید.
منطقه زمانی
تمامی فعالیتهایی که با تاریخ و ساعت مرتبط هستند (به طور مثال رزرو جلسه)، بر اساس منطقه زمانی (Timezone) انتخابی شما در تنظیمات ریمیت اعمال میشوند. بنابراین، انتخاب منطقه زمانی متناسب با مکان فعلی شما اهمیت بالایی دارد.
شما میتوانید منطقه زمانی مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایید. پس از انتخاب، این منطقه بهعنوان منطقه زمانی پیشفرض تنظیم شده و زمان جلسات، تقویم، اعلانها و سایر موارد مرتبط با آن بهروزرسانی میشوند.
منطقه زمانی پیشفرض اولیه سیستم، Asia/Tehran است.









